Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

My mood

Hai, assalamualaikum korang !!
Selamat tengahari. Tak lunch ke?? Ciktie lunch depan letop je tengahari ni bertemankan biskut chipsmore yang dah berminggu-minggu dalam laci meja ni haa. firstday kerja selepas cuti seminggu. Alhamdulillah, nasib baik tak jadi nak deman. Ikut gaya semalam dan kemarin tu tekak ni sakit dah nak menelan dan selsema dah pun menyerang. Tapi alhamdulillah, cuaca kat luar tu pun nampak elok je. 
Dalam pada tu, sempat juga la ambil penadol 2biji hehe..


Ok la dah pukul 1330 dah.. Setengah jam dah berlalu. Semoga hari ini lebih baik buat kita semua. Apa yang dah berlaku semalam dah pun berlaku. Dah pun berlalu. Semoga hari ini lebih baik buat kita. lebih sempurna agar esoknya lebih terang lebih nyata. Sekalipun esok mungkin bukan hari kita sekurang-kurangnya kita dah berusaha supaya perubahan hari esok tetap ada.

Hari ini adalah perubahan yang bakal tiba untuk hari esok !! 
Berusahalah mungkin esok bukan milik kita dah. sayang kamu sangat-sangat walaupun diriku ini macam ini. Selalu sangat kecewakan banyak hati.

#patutnyapublishtengaharitaditapi

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon