Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Koleksi Goodies

cenderahati perkahwinan

Goodies | Antara koleksi goodies
 sempena majlis perkahwinan yang ciktie terima dalam minggu lepas. Macam-macam dah sekarang ni orang buat goodies. Kalau dulu-dulu ciktie ingat kalau pergi kenduri kahwin, dapat telur rebus je tapi sekarang dah macam-macam..ada orang bagi kuih bahulu, kekacang, gula-gula, cawan, mug, keychain, pin tudung, bekas rotan, cupcakes tak kurang juga yang bagi telur asim. 

Kreatif lah..bukan je jimat masa tapi jimat belanja juga kan goodies camni. Kita sebagai penerima pun happy je..

Baca juga:

1 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon