Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Amaran hujan lebat (peringkat kuning)


Lebatnya hujan ! 
Banding gan semalam gan kemarin yang ni lagi lebat la. Rasanya cam tak berhenti lagi dari tengah malam tadi kot. Nak berhenti pun cam masih ada hujan renyai-renyai lagi tu. Siap gan angin lagi fuhhh..fuhhh..sejuknya. 
Nak bangkit pun rasa ketaq ni. Nasib baik la hari ni cuti. 
Jak lagi kena pi tengok air kat belakang rumah ni. Kalau pagi semalam kereta masih lagi boleh parking kat situ. Petang pula kereta masih lagi  boleh lalui jalan tu walaupun air dah bertakung banyak.tapi hari ni tak tau la. Kita tengok jak lagi camne. Malasnya nak bangkit !!

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon