Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Pembayaran Bonus Kakitangan Awam 3 Januari 2017

Pembayaran Bonus Kakitangan Awam 3 Januari 2017 | Alhamdulillah !! Dah tau dah bila bonus kakitangan awam akan dibayar. Mula-mula ingatkan hujung bulan Januari 2017 tapi rupanya tak..awal bulan. Alhamdulillah, syukur.  Sesi persekolahan untuk sesi 2017 pun bakal bermula 3 Januari 2017 kan?? Bonus untuk penjawat awam pun bakal dibuat pada tanggal yang sama. So, mesti busy la sikit hari tu kan dengan kemasukkan pelajar-pelajar baru. mak ayah nak uruskan keperluan anak-anak lagi. Betul tak? Tak percaya kita tunggu tanggal 3 Januari 2017 nanti ya. peace


Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

alaa tkde bonus . hahahaa... sian kan saye :(

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon