Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Milo panas

Selamat pagi !! Huarghh..malasnya rasa nak datang kerja hari ni. Kat luar masih lagi hujan walaupun tak selebat malam tadi. Tapi kalau turun ni boleh basah kuyup juga la. Pagi ni pun solat dulu sebelum mandi. Ketaq rasa menahan sejuk air pagi ni.


Tak sempat nak sarapan kat rumah lagi pagi ni. Tapi sempat la ambil sebungkus dua keropok segera buat kudapan. Masa-masa camni pekena pula kopi panas fuhhhh bestnya. Tapi disebabkan stok kopi dah habis. Milo panas pun bolehlah. Jemput minum semua✌✌saje-saje je letak gambar hitam putih tu. Hari ni kan hujan 😉


Baca juga:

1 Readers ♥

avatar

x blh minum milo ni mesti cirit birit

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon