Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Buah Kelubi

Buah Kelubi - Oooo..camni ke rupa sebenar kelubi yang belum di kupas kulitnya. Mati-mati ingatkan rupa buah salak tadi hehe. Lamanya tak makan jeruk kelubi. Berair mulut dah ni nyum..nyum..nyum.. Teringat masa sekolah dulu, sanggup pi sekolah jalan kaki semata-mata nak singgah pasar tani untuk beli jeruk ni. Masa tu sekolah sebelah petang la. Masuk pukul berapa dah lupa dah hehe lama dah tinggal sekolah ni. Adik-adik ciktie pun dah tiada yang sekolah dah.

Buah Kelubi

Jeruk buah kelubi




Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

Sedapnyaaaaaa. lama tak makan jeruk kelubi..

Balas delete
avatar

memang dah lama.. nak-nak sekarang ni musim hujan lagi la susah nak dapat

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon