Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Nasi Goreng Special


Oo..camni ke Nasi goreng special kat sini. Beza ya gan nasi goreng special dekat kedai bawah flat pangsamurni masa ciktie duk sana. Sekarang kedai2 semua tu dah pindah dah. Tuan tapak kedai tu nak buat apa tah. Rindu sangat gan nasi goreng special kat situ !!

Sebenarnya ciktie ada juga cuba nasi goreng special selain kat kedai flat bawah tu dulu. Tapi rupa gan rasa dia lebih kurang gan nasi goreng special kat sini la. Ada udang..ada cendawan.

Nasi goreng special yang ciktie teringin nak makan tu ada daging, ayam, udang goreng. Sesekali diselitkan gan sotong goreng. Sikit2 semuanya.. minyak diorang goreng daging tu diorang masak nasi goreng sebenarnya. Tu yang rasa nasi tu lebih ummmuahhh. Lauk tu pula cicah lak gan sambal belacan dia wahhhhh sedapnya

Apapun tiap-tiap orang mempunyai selera yang berbeza. Kesedapan bagi ciktie mungkin tidak bagi sesetengah kita kan. Apapun bersyukur gan apa yang telah menjadi rezeki kita. Nak enak nak sedap usha lagi esok ya


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon