Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Hujan

Lebatnya hujan malam ni. Awal lagi ia turun tak cam hari sebelum-sebelum ni. Kalau bukan lewat petang, tengah malam tak pun awal pagi dalam area pukul 3/4 pagi camtu baru turun. 

Cam malam ni jugak, ia turun tetap juga lebat. Cuma tak da la sampai air tu menitik-nitik dalam rumah lagi. Kalau tak habis besen sana sini Hehe..
Harap2 tak jadi banjir la tahun ni. Risau juga kalau hujan lebat camni selalu. Lagi risau kalau air  hujan ni bertakung 1 hal. Gan nyamuk lagi.

#musimterkujuhdah #bersedialahhadapiapajuakeadaan

Baca juga:

7 Readers ♥

avatar

sekarang hari2 hujan. sejuk.. klu sebelum ni jerebu sampai x nmpak gunung ganag.. tp skrg hujan sampai berkabus..
Jemput singgah blog Nurfuzie.com

Balas delete
avatar

ya, betul tu @Nurfuzie.com

Balas delete
avatar

dekat sini tiap2 petang hujan..maklum la dah nak masuk musim banjir.

Balas delete
avatar

Tu la.harap2 tak jadi banjir la

Balas delete
avatar

Kat sini pun hujan petang-petang.. moga baik-baik je semuanya

Balas delete
avatar

Insyaallah rose.. sama2 la kita doakan

Balas delete
avatar

jerebu dh xde, banjir pula musibahnyer .,

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon