Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Arahan dah keluar cuma surat tak sampai lagi

hai ulloss
selamat petang dan selamat berpuasa. Hari ni dah 19 ramadhan dah bersamaan dengan 19 hari kita semua umat islam di Malaysia menunaikan ibadat puasa. Alhamdulillah..semoga sentiasa dipermudahkan oleh-Nya. aamiin.

Hari ni ciktie masih lagi menunggu surat arahan pertukaran ciktie. Kalau ikutkan memang ciktie dah dapat surat tukar cuma ciktie masih lagi menunggu satu lagi surat arahan pertukaran. Kawan ciktiie kat kolumpo dah dapat dah surat tu cuma salinan tuk ciktie belum sampai lagi kat sini. Ikutkan ianya berkuatkuasa 29 Jun 2015 lagi. So, tak apa la janji pasni ciktie tak ada lagi nak pening-pening dah fikir pasal ni. Just go on je gan kerja harian je.




Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

kak Aishah.. selamat berpuasa :)

tukar ke mana pula tu ?

Balas delete
avatar

bertukar ke mana pulak yer? semoga semua urusan dipermudahkan nanti....

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon