Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Sedapnya bubur lambuk

Sedapnya kalau dapat bubur lambuk kg.baru. Panas2 dan makan time sahur memang terangkat. Terbuka terus mata tak jadi nak sambung tidur dah lepas tu hikhik

Kalau ikutkan bubur lambuk tu biasanya diagihkan setiap hari selasa gan khamis. Tapi tu tahun lepas la..tahun ni tak tau la kot2 berubah agenda ke.

Berpusu2 semua beratur tuk ambil bubur lambuk tu. Tapi kat sini takda bubur lambuk, bubur kacang hijau, pulut hitam, jagung ada lah. Itupun satu jenis bubur pun tak sentuh lagi hehe.. selera gan nasi melebihi segala-galanya yang ada.





Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

belakang opis saya nie ada masjid dan buat agihan bubur lambuk. tapi tahun nie tak merasa lagi....

Balas delete
avatar

smlm br ja mkn bubur lambok...sedap

Balas delete
avatar

Rosbpun rindu bubur lambuk kampung baru!

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon