Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Air tak ada

Selamat pagi uolls..
Hari ni dah masuk hari ke-5 kita berpuasa, InsyaAllah. Semoga kita dipermudahkan, aamiin.

Pagi tadi ciktie tak sempat nak bangun sahur. Malam tadi tidur lewat. Hujung minggu dah terbiasa bangun lewat, macam ni la jadinya. Tapi sebelum ni sempat gak la ciktie bangun sahur. Sekarang ni ciktie asyik sampai office lewat je. Risau jugak..duk dekat gan office tapi asyik masuk lewat :<

Alamat !! Air kat office tiada lagi la. Dari memula puasa sampai lo'nie camni. Nak solat pun susah..nak kena bertapak kat surau airport or masjid dulu huhuhu, sedihnya. Tapi airport gan office ni dekat je..apasal kat sana bekalan air tu ada je 







Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

huhuhu....dugaan betul tuh

Balas delete
avatar

Samalah, Tedi pun selalu lewat, tapi Tedi duk jauh...

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon