Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Amalan Sebelum Tidur

Selamat malam uols.. sebelum tidur, maafkan dulu semua silap dan salah orang dengan kita sepanjang hari ini. Dari awal sampai lewat malam camni. Kalau kita tak mmapu maafkan. Orag lain camner pula kan.. Hehe dah jadi habit sebenarnya sebelum cik tie lelapkan mata. Cik tie akan maafkan semua salah..silap orang gan cik tie sepanjang hari ni. Kalau nak tau cik tie juga suka recall balik apa yang dah berlaku sepanjang hari ni. Cam audit diri sendiri la juga hehe.. 

Bukan apa Cik tie juga harap semua orang kan maaf dan lupakan silap  cik tie juga walalupun cik tie tak minta maaf secara terang-terangan hari ni. Kadang-kadang tu Cik tie ni bukannya sedar pun yang cik tie dah buat salah gan orang. Lain lah kalau orang tu gtau kan :> senang la kerjanya.

semoga dengan memafkan dan melupakan camni, bangkit je esoknya cik tie dapat mulakan hari baru yang lebih baik. lebih ok..lebih sempurna..tanpa rasa beban di hati. Dan semoga hari cik tie juga kan bersinar terang cam mentari pagi juga.


InsyaAllah, aamiiin..


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon