Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Bantuan Khas Sempena Hari Raya Untuk Kakitangan Awam 2014

Alhamdulillah, syukur. Ada juga rezeki sambut raya nanti hehe puasa pun dah nak masuk hari ke-13. InsyaAllah, esok genap 2 minggu kita berpuasa. 

ctnoraishah
Benda dah betul, nape nak sorok lagi

Rasanya semua dah sedia tau..dah heboh satu malaya orang perkata Pejawat awam dari gred 1 hingga 54 mendapat bantuan khas RM500. Golongan pesara kerajaan juga dapat bantuan khas kewangan tu sebanyak RM250 sebagai persiapan sambutan raya tahun ni. Alhamdulillah, dapatlah beli baju raya nanti. Ingat nak beli kain pasang je tapi sape nak tolong jahit. Akak kat penang pun dah tolak..dah banyak tempahan katanya. Tak apa la..guna je mana yang ada.

Hmmm duit tu pula kan diagih minggu depan ni - 15 Julai 2014 (Selasa)
elok benar la tu..duit pun dah kurang ni
balik kampung laju bebenor la pula duitku jalan
hehe


#PrayForGaza
#Semogamerekasentiasadiberiketabahankekuatan
#SemogamerekasentiasadilindungiNya



Baca juga:

1 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon