Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Wordless 31 : Cara Meletakkan Sudu Dan Garfu Semasa Di Meja Makan

ctnoraishah

Biasanya kalau makan guna sudu dan garfu ni memang main letak je hehe kekadang risau gak kot-kot ada orang tengok gaya letaknya tu.. tah apa-apa la, nampak sangat tak taunya hikhikhik.. 

Ok, sekarang dah tau camane gaya nak letak sudu dan garfu semasa sedang makan.
So, harapnya tiada masalah la lepas ni


Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

main hentam je letak. hihi

Balas delete
avatar

ooo..yumida pun baru tahu
nice sharing
before ni main entam je

Balas delete
avatar

ooo..yumida pun baru tahu
nice sharing
before ni main entam je

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon