Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Felixia Yeap di ABPBH 2013 Yang Memukau Semua Orang


Cantiknya penampilan Felixia Yeap!! Ayu sangat.. kalah semua retis-retis pompuan malam abpbh 2013 hari tu hehe. Sekali tengok cam biasa-biasa je tapi memang terbaik laaa. Lima bintang aku bagi :) Bertudung, menutup aurat, sopan lak tu dan yang paling penting ianya tak ketat :> 


Alhamdulillah, suka sangat tengok penampilan dia ni :>Dulu seriusly memang tak kenal langsung siapa die ni, walaupun orang sibuk duk certa pasal die suatu ketika dulu tapi sekarang semua pasal die nak tau hehehe. Nak tau lebih lanjut pasal die klik sini  

 

Abpbh tahun ni memang betul-betul kejutan..tak sama cam tahun seblum ni. Dah boleh agak hehe..Neelofa menang.. Fafau menang..Zizan menang..Stacy..Jihan..Hafiz..Shah Iskandar...Zara Zya..Stacy-Akim..Jepp..Aaron Aziz..Siti Saleha menang 2 kategori tuuu...dan yang paling penting AC Mizal menang :)


Kategori online lak dimenangi oleh Dato’ Rahim Razali..Awal Ashaari..Yana Samsudin...Azlee Khairi-Zara Zya..Sofi Jikan..Datuk Siti Nurhaliza..Chef Wan..Mat Luthfi




Baca juga:

2 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon