Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Ohh My English Musim Baru !!

Tak sabar nak tengok OME musim baru. Dah masuk musim ke-3 ! satu kejayaan buat OME  Dah lama tak layan ni, mesti lagi gempaq !! nak tau gembaq atau tak jangan lupa tengok minggu ni. Ada watak baru dalam OME kali tau tau, penampilan Fauziah Ahmad Daud atau lebih mesra dengan panggilan Ogy yang akan bergandingan pelakon drama ‘Adam & Hawa’ iaitu Nadiya Nisaa.


Tak sabar nak tunggu rasanya. Mulai hari 18 Mei 2014, Oh My English! Musim Ketiga akan mula bersiaran pada setiap hari Ahad bermula dari 18 Mei 2014, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro TVIQ (saluran 610) dan siaran serentak dalam definisi tinggi (HD) di Astro Maya HD (saluran 135).



Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

cerita apa ni ? hahaha..mesti entah pape kan ? haha

Balas delete
avatar

asyuk terlepas yang betul punya je. dok tengok ulangan saja..

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon