Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

APC'14 - Anugerah Pekerja Cemerlang

Tak tau apa rasa sebenarnya time tengok surat ni. Tak caya pun ada..dapat apc-Anugerah Pekerja Cemerlang. Syukur, alhamdulillah. Tapi pekerja cemerlang ke diriku ni?? Cam tak layak je rasa. Orang berebut-rebut nak apc tapi kita ...bukan tak nak tapi cam tak caya, dapat !! Sebelum ini memang dah dapat tahu dari chif time cuti minggu lepas tapi cam tak caya
kena naik office tengok surat dulu :)


Ya Allah, Ya Tuhanku
Alhamdulillah, syukur dengan rezeki yang Kau berikan ini.
Semoga hamba-Mu ini tidak alpa dan lali dalam mengingati-Mu
aamiin..

Apapun, tahniah tuk diri sendiri dan mereka-meraka yang turut menerima 
APC - Anugerah Pekerja Cemerlang 2014  
Kerja elok-elok jangan lupa DIA !!

**dah kena join raptai hari ni**
***prayforMH370***
*Semoga Dia tidak menghampakan hambanya yang masih berharap*


Baca juga:

7 Readers ♥

avatar

tahniah...teruskan usaha anda..moga berjaya :) <3 ...

Balas delete
avatar

Tahniah ya.. teruskan usaha baik ni..

Balas delete
avatar

SALAM.. WAH TAHNIAH :D.. all the best ye :)

Balas delete
avatar

tahniah :) satu appreciation for you :)

Balas delete
avatar

tahniah ! bukan semua org blh dapat ...

Balas delete
avatar

Assalammualaikum...ct,

tahniah yer.. moga anda lagi sukses berkerja k.. amin,

mselim3

Balas delete
avatar

tahniah! wah... syukur ye Kak Aishah

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon