Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Semut

Camner nak mula ya?? Hmmmm hari tu, terlelap sekejap atas sejadah gan telekung tak buka lagi apa. Bangun je ingat nak sambung tidur kat atas katil tapi tetiba mata ni tak nak lelap lak. terkebil-kebil mata memandang kipas berpusing. Tah camner masa nak turun dari katil tu...

Picture by encik google !!

Banyak betul semut hitam kat lantai. sekali tengok cam dari pintu beranda menuju ke pintu bilik terfikir gak kenapa tetiba ia datang. Banyak lak tu bukan seekor dua, hujan nak turun ke tapi cuaca hari tu panas betul. Hmmm mungkin juga ia mencari perlindungan dari cuaca panas. Nak kata kita ni makan kat dalam bilik memang tak la. Dalam duk fikir-fikir tu, tengok-tengok dah tak ada. 

Pelik, tercari-cari juga kemana perginya semua semut itu. Tak kan secepat itu ia beredar tapi betul ke secepat itu ia boleh beredar?? Masih lagi tertanya-tanya betul ke pandangan mata ketika itu ...


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon