Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Tahniah pada OMG !!

Tahniah pada OMG !!

Kerna berjaya dinorbatkan sebagai juara Liga Lawak Superstar (LLS) musim ini sekali gus mengalahkan kumpulan Apa Kasih Toq yang dianggotai oleh Didie Alias, Kamal Adli dan Syafiq Kyle . Kumpulan ini dianggotai oleh Sathia, Akim Ahmad dan Anas Ridzuan. Sebenarnya malam tadi adalah kali ke-2 tengok LLS ni...sebelum ni tak perasan lak ada liga lawak kat TV3..biasanya kat astro je.
 Malam tadi, kumpulan OMG telah berjaya membawa pulang  wang tunai berjumlah RM250,000 manakala naib juara (Apa Kasih Toq) pula membawa pulang hadiah berjumlah RM75,000.


juara LLS

Sekali lagi, Tahniah !!
yang penting tiada orang kata 
pelakon dan penyanyi tak boleh menjadi pelawak !!

**suka akim..suka akim hehe**

Baca juga:

4 Readers ♥

avatar

Group ni yg menang rupanya . Akam tgk bahagian diorang nyanyi je semalam..

Balas delete
avatar

first tengok dulu pun tengok masa games tu gak tapi malam tu semangat nak tau hihih

Balas delete
avatar

x tgk pun.. apapun tahniah buat mereka..250k bahagi ngan 3.. heee

Balas delete
avatar

ala, tak tengok pun rancangan ni :(
oh, suka Akim ek.. hihihi

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon