Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Naik-Naik .. Lagi

satu hari satu barang naik hmm leh kata semua benda naik ! Termasuk la air banjir baru-baru ni kat Pahang, Terengganu, Johor dan Kelantan. Satu persatu naik...risau juga rasanya tapi apa boleh buat kan. Merungut pun bukannya boleh buat apa-apa :(

Memula gula naik..pastu astro..elektrik..tambang bas sekolah... minggu lepas tambang lrt tambang LRT dijangkakan naik 70sen sehingga RM5.90 tahun depan. Mak aiii sikit-sikit ia naik tu..semua naik! Gaji je la yang tak naik lagi. Tunggu juga bila nak naikkan tu. Dan hari ni pula tol. yang dinagka naik 50 sen sehingga RM 2. Sikit-sikit naik tapi kalau semua naik apa yang turun yae.. darah pun rasa cam sama nak naik juga, kan ?? 

Nampaknya tahun 2014 nanti akan menjadikan tahun semua naik, betul tak??


Baca juga:

4 Readers ♥

avatar

yeay.. semua naik.. bagus bagus! ( dalam hati nangis.. uwaaa....)

Balas delete
avatar

smua naik.. tp gaji x naik.. x aci kan..huhuhu...

Balas delete
avatar

@ros_reeza : bagus..bagus sangat huhu

Balas delete
avatar

@Deqla Manjew : betu, memang tak aci :( sedihnya

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon