Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Ayam Goreng !!

dua tiga menjak ni, teringin sangat nak makan ayam goreng. Cam sedap je cam best je :) tapi bukan ayam goreng KFC tu. ayam goreng kunyit tu. terasa sedap sangat !! Dan dua tiga menjak ni juga makan ayam goreng tapi cam tak puas lak. nak masak cam tak berbalaoi-baloi. nak makan sorang je tapi masak mesti cam berdua bertiga nak makan.

Tapi petang semalam...nak tak nak, untuk menunaikan keinginan dihati yang terloncak-loncat ni berjaya juga menikmati kelazatkan ayam goreng buatan sendiri hehehe last-last masak sendiri baru puas !!

Last yang ni je tinggal :)

 update 11 Disember 2013





Baca juga:

6 Readers ♥

avatar

Ayam segar, perap garam kunyit, goreng garing2.. saya nak kepak!

Balas delete
avatar

Haa.. ni makanan feveret Naim.. dapat makan ayam ni mesti dia cakap, " pandainya mama masak". Haaa...pandai bodek mama

Balas delete
avatar

mana gambarnya kak Aishah :) hihi

Balas delete
avatar

amboi kemain lagi mengidam dia eh.. hihi..

Balas delete
avatar

okey...ayam goreng dah upload :)

Balas delete
avatar

eh dah ada pic la :) ayam goreng upin ipin ke ni?.. hihi

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon