Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Picture Fizo Mawar Bertunang


 


Cam semua orang sedia maklum, Fizo a.k.a Wan Hafizol bin Wan Omar dan isterinya Abdul Karim telah bertunang sehari sebelum majlis nikahnya di rumah keluarga Mawar di Country Height, Kajang - 10 Nov 2013. Cantik lak si Mawar pada hari tu hihi bukan nak kata tak cantik tapi memang cantik la hari tu :) nampak lain .. tapi ingat empunya diri je ke yang cantik menawan pada hari tu?? Pelamin dan barang hantaran diorang pun mesti la brabOO. Tak caya meh tengok sini 

Cantik !! hasil tangan siapakah itu yae??

Mawar :)

bakal mak mertua menyarungkan cincin

sebelum or selepas acara ni??

fizo n mawar

with Azalia Firdina

diapit mereka2 yang l...




Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

sorang tampan. sorang cantik. mmg padan :) semoga kekal bahagia sehingga jannah :)

Balas delete
avatar

sama cantik sama padan dorg ni.. tahniah buat mereka... ;)

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon