Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Cuba Teka

 Sebenarnya dah banyak kali dengar lagu ni. Saat ini dan ketika ini, kebosanan tu belum menampakkan diri lagi :) Nak dijadikan certa, dah memang tak ada certa hihih ada certa disebaliknya tajuk lagu ini  la  semasa minta tolong seorang officemate dapatkan lagu ni. Cam biasa mesti nak tau tajuk lagu tu dulu kan. Then ada sorang officemate tu lak asyik kata cuba teka, cuba teka je. then aku jawablah tak nak teka, tak nak teka hahaha rupanya dia nak bagitau tajuk lagu tu cuba teka.


Begitulah certanya, sekian tapi pa kata jom hayati lirik lagu cuba teka nyanyian Tasha Manshahar dulu

 CUBA TEKA

Matamu redup bagai bayu 
Juga awan biru dilangitku

Senyummu seindah mentari 
Selalu menerangi mimpi sepi

c/o :
Cubalah cuba sayang teka 
Siapa yang bertakhta dalam jiwa
Adakah kau rasa
Sayang ku selalu ada waktu
Tuk menyayangimu
Menjagamu...Seluruh hidupku...


Matamu redup bagai bayu 
Juga awan biru dilangitku

Senyummu seindah mentari 
Selalu menerangi mimpi sepi

Ulang c/o 2x


Baca juga:

4 Readers ♥

avatar

hahaha first time dgr tajuk ni... ingatkan nak suh teka apa...hahaha

Balas delete
avatar

dah pernah dengar. best jugak lagu ni...

Balas delete
avatar

@Haryati faizal : Mula-mula dulu pun ingat suh teka hihi

@ros_reeza : best kan :)

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon