Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Berpanas Di Pejabat

alhamdulillah, dah rasa ok sikit sekarang. Nasib baik ada penyelamat, dari hari isnin lagi terpaksa berpanas kat office. Icon kat office rosak so, tunggu dan sabar je la. Tingkat bawah dah ok balik tapi yang kat tingkat atas ni masih lagi dalam proses pembaikkan.


bukan tak pernah berpanas pun sebelum ini tapi kalau, keadaannya camni gan kerja yang nak segera mane leh tahan. berpeluh-peluh dibuatnya. Kipasnya pula terpaksa share. kalau dapat satu sorang kan best hihihi tapi kalau jaraknya dekat tak kisahlah. Ni kejap-kejap gi pantry basuhkan tangan. kat pantry pun leh tahan hawanya tu..tapi sib baik puasa, tak kisah sangat la. 

Untung betul rasanya mereka-mereka yang berada kat tingkat bawah. sebabnya dengar kata tempat diorang dah kembali ok. Berpanas pun sehari je huhu tak aci..tak aci. Ini memang tak aci tapi betul ke?? kalau betul, memang bertuah lah korang. Pentadbiran bagi 2 je icon tu, model tah dah lupa tapi bila masuk air terasa segar sangat. satu letak kat depan dan satu lagi kat belakang. Kat tengah juga leh tumpang rasa :)

model tak terbayar by jai dan yangliana


Kekadang terfikir gak tiada cara lain ke nak atasi masalah ni?? satu, dua rosak semua rosak tapi tak boleh salahkan juga sebabnya office ni pun dah lama. terima je apa yang dah jadi milik kita jangan lebih-lebih nanti kan semua di tarik balik :) Ni baru panas dunia dah macam-macam tapi pelik gak kat kampung sana leh lak berjemur tengah-tengah panas...



**sib baik chif minta kipas semalam, dapat gak 2 bijik menda alah ni kalau tak berpanas lagi la kat sini !!


Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

angkut aircond dari rumah je hihihi

Balas delete
avatar

syok kalo ada 1 mcm ni kat rumah! hihi.. kalo kat opis SY ni plak sgt2 sejuk.. sampai ke tulang rasanya!

Balas delete
avatar

alahai siannya Perjawatan.. berpanas ye.. tapi, ok lah kan dapat juga tu .. kat office Ros ni pulak sejuk memanjang. datang keje pakai jaket, stokin dan sarung tangan.. macam kat negara sejuk.. hihihi

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon