Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Norazita binti Abu Talib

Tak terlambat lagi rasanya nak ucapkan takziah kepada keluarga Norazita Binti Abu Talib, pegawai bank yang ditembak mati di Subang Jaya pada 23 Oktober 2013. Dimana beliau dilaporkan ditembak oleh pengawal keselamatan ketika sedang membuka bilik kebal untuk menyimpan duit dalam bank berkenaan. Insiden tersebut berlaku pada pukul 6.30 petang di sebuah cawangan Ambank di USJ 2 Sentral, Subang Jaya.

Sementara identiti pengawal keselamatan terbabit dikenali sebagai Ardi bin Hamza yang di laporkan berasal dari Tawau Sabah rupanya adalah palsu semata-mata. Dan, semoga pihak berkuasa dapat memburu
pegawal tersebut dengan segera. Sebelum kejadian tersebut, mangsa telah memasuki bilik kebal bank bersama empat lagi pegawai bank serta suspek untuk menyimpan wang. Namun suspek yang bersenjatakan ‘pump gun’ telah bertindak dengan melepaskan tembakan dan mengenai kepala mangsa. Suspek kemudian melarikan diri dengan motosikal bersama RM450,000. Sehingga kini pihak berkuasa telah berjaya menahan beberapa suspek yang terlibat termasuk isteri suspek.


Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

kejam kan.. nak merompak perlu ke sampai bunuh org.. tembak kat kepala pulak tu..hmm Al-fatihah buat arwah..

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon