Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Sambutan Hari Raya Peringkat Cawangan 2013

Hari ini Jumaat bersamaan 21 Zulkaedah 1434H, tinggal 2 minggu lebih je lagi kita semua kan sambut Aidiladha pula. Sekejap je masa berlalu, sedar-sedar dah nak raya korban :) So, camner? da sesiapa yang buat korban ke tahun ini? Mesti ramai kan..ok la stop dulu pasal raya korban tu. kita nak share picture raya Peringkat Cawangan 2013 hari tu.

Mee Kari Meletop !!
Antara menu yang disediakan pada hari ini adalah :-
  • Nasi dagang Kelantan by Cik Wan Hasmah
  • Nasi beriani daging, Sate by Pn Saidatul a.k.a boss
  • Mee kari by Pn Marini
  • Roti jala by me, Nor Aflah dan Noorliana
  • Lemang by Kapt Wan Suzi dan Sjn Tinggom
  • Rendang daging by Mej Jamal
  • Ayam masak merah by Kol Mohd nazri dan Nor Fatishah
  • Ketupat, sambal udang, lodeh by Mohd Huzaimi a.k.a Jai a.k.a Wak 
  • Talam keladi dan talam cendol by En. Ghazali a.k.a Chief 
  • Kek coklat by Mej Mohd Nadzari dan En. Mohamad Dan
  • Royak buah dan air mineral by Lt Kdr Hazilawati 
  • Buah oren by Pn Azizah
  • Bandung soda, coktail dan sunquick by Pn Nadia
  • Kuih raya by Pn Kamarul' Asyikin
Dari sisi tepi
With Fatishah and Kdr Hazila
with Pn.Nadia

Aflah, Kapt Suzi, Pn.Marini, Liana dan Pn.Azizah
Dapnya nyum..nyum..

with Kapt Suzi
 Meriah juga walaupun jemputan tak seramai tahun lepas :) Bukan tak mau jemput tau tetapi disebebkan masalah teknikal ianya tidak dapat dilakukan apa pun terima kasih pada tetamu yang sudi bertandang.

Jai, Kak Sha, Pn.Saidatu and Kol Nazri
Kak Sha, Pn.Saidatul, Mej Jamal, Kol Nazri, Pn.Zah and Kapt Suzi

Persediaan bergambar
and the last...

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon