Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Saef & Mawar

Saef a.k.a anak ke-2 Kapt Wan Suzi yang telah selamat dilahirkan pada bulan 7 dan Mawar a.k.a anak Mohd Huzaimi a.k.a Wak yang juga anak ke-2 yang dilahirkan pada bulan 11. Beza 4 bulan je tu. 3 orang lagi tak sempat nak snap picture yang berkongsi bulan gan si Mawar iaitu Diina a.k.a anak ke-3 Noorliana, Sumaiyah betul ke ejanya camtu.. anak ke-2 Pn. Marini dan juga Zara juga anak ke-2 Pn. Nadia.

jom usha picture budak kecil berdua ni dulu.. yang lain next page hihih

Saef - 1 Tahun
Syoknya tengok kartun
Mawar Zulaikha  - 9 Bulan

eehh Saef lagi besar dari Amir la..

snap picture gan Mawar

Leka main tanpa ibunya
3 beranak !!

Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

geramnya tengok anak kapt... beraya kat mane tu....

Balas delete
avatar

kim salam pada dorang ye :-)

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon