Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Yeah..Yeah..Dapat Duit Raye

Terharunya..cam tak percaya pun ada. Rasanya inilah kali pertama terima duit raya selepas beberapa tahun tak menerimanya hihihi terasa cam budak-budak pun ada. Nak kata tak pernah terima ada juga tapi sebelum ini ianya dari akak kesayanganku. Terharunya, nak-nak sna yang menjadi orang pertama terima hehe ya ke orang lain tak terima lagi?? Tak kisah la :>Tengok ni


Dan, yang ini


Thanks puan. 
tak terkata sudah :) 
happy memang sah-sah la kan..terharu lagi la
tak sangka dalam masa sna nak bagi budak-budak duit raya sekali tergolong sama hik..hik..


Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

he3 untung la =) siapa yg bg?? msti bnyakkn kt dlam 2..xnk kongsi2 ke?? ngeee

Balas delete
avatar

sy yg dah kawen ni pun dpt.. haha ;p

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon