Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Bonus Raya 2013

Alhamdulillah, syukur malam tadi PM dah umumkan bahawa penjawat awam dari gred 1 hingga 54 akan diberi bantuan khas kewangan a.k.a bonus raya sebanyak RM 500. Dan ianya akan dibayar pada hujung bulan ini. Alhamdulillah, syukur! Terima kasih PM.. Dapatlah kurangkan sikit budget raya nanti. Dan dapatlah kot belikan sepasang baju nanti hehe.

sana-sini bercerita pasal bonus ni. Ada yang cam tak setuju je warga gomen ni dapat bonus tu. Tak kurang gak yang mengeluh bagitau tak cukup hehe. mane nak cukup kan kalau kehendaknya 1001 macam-macam hehe. Jangan marah ma, nanti cepat tua :> Apapun bersyukurlah dengan yang sedikit itu. Belum tentu yang banyak itu ada kalau yang sedikit ini tiada.


Lagi satu, udah-udah la nak gaduh pasal menda ni. Tiap-tiap orang dah ditentukan rezki masing-masing. Kenapa pula harus mempersoalkannya?

Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

alhamdulillah..syukur

Balas delete
avatar

alhamdulillah terima seadanya.. =)

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon