Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Petua Mudah Mengandung


Khusus buat kawan² yang masih belum dikurniakan zuriat... Sedutan dari rancangan TANYALAH USTAZ.....Ada dikongsikan petua bagaimana untuk mudah mengandung a.k.a hamil.

Kepada yang sudah puas berusaha denggan bermacam-macam cara. Jangan mudah berputus asa.Cubalah pula petua @ amalan ini....
Insya Allah mujarab. Selamat mencuba.

1. Ambil 4 biji buah kurma...suami genggam 2 biji, isteri genggam 2 biji
2. Kemudian,buang biji kurma tu
3. Blend @ kisarkan kurma tadi bersama dengan susu kambing
4. Minum air campuran kurma dan susu kambing tersebut segelas
seorang.
5. Amalkan sekali sahaja dalam seumur hidup.
6. Kemudian, amalkan minum susu kambing setiap hari waktu pagi.

Kata ustaz tadi, setakat ni, feedback yang dia terima, kebanyakannya dapat zuriat dalam masa setahun. Cubalah, siapa tahu ada rezeki? Allah jualah yang Maha Menentukan dan Maha Memakbulkan permintaan hamba-hambaNYA...


Sumber : Facebook



Baca juga:

4 Readers ♥

avatar

thanks share.
sebelum ni dah cuba susu kambing higoat dgn kurma.blom ada lagi

lepas ni nk try susu kambing ori pula

Balas delete
avatar

nice info...thanx for sharing :-)

Balas delete
avatar

sharing is caring hehe..

Balas delete
avatar

bagus petua ni. kena bagitau kat ashraf muslim tu la.

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon