Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Pesta Buku Antarabangsa 2013

 

Alhamdulillah, berjaya gak  habiskan novel ni "Semilir Cinta" walaupun tak setebal novel "saya sebenarnya isteri dia". tapi ok la.Novel ni dah  lama sebenarnya, tak sempat nak beli. Baca lagi la jauh hehe.. Dah alang-alang keluar sabtub terus je  singgah PWTC tengok apa yang berkenan. Lain sikit la kali ini, diorang tak bagi peta, lokasi kedudukan  dalam PWTC cam tahun sebelum-sebelum ni. Susah gak nak cari tu walaupun orang tak ramai sangat huhu..tanya sana tanya sini. Last- last jumpa gak hahaha jangan ingat yang tersorok je tak jumpa. Depan mata pun leh tak nampak hik..hik..

Tapi Pesta buku tahun ni da pameran gak. Diorang pamerkan Kaabah dan Masjid Nabawi. Sempat lah ambil picture tu guna handphone. Tapi biasa la guna handphone murah je. So faham faham je la. Okla, nk masukkan picture tangkap muat pun tak dapat. USB Cable tertinggal kat office. Dan kepada  sesape yang belum berkesempatan tuk jengah Pesta Buku tu, sempat lagi kalau nak pergi hehe..cepat-cepat lambat habis :】

Sesi tangkap muat !!



Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Balas delete
avatar

seronoknya dapat pergi pesta buku!

Balas delete
avatar

Seronoknya jalan2 borong buku.

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon