Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Penting Untuk kaum WANITA !!

Menakutkan betul la meneengok picture ni. Gerun betul !! tak nak bayangkan pun kalau ianya berlaku nak-nak kepada diri sendiri or orang terdekat. So, dari tu nak share gak info ni tuk ingatan diri sendiri dan mereka yang suka memakai terus tanpa dicuci pakaian yang baru dibeli. Petikan ini adalah dari perkongsian  laman sosial Fb. Mungkin dah ada yang tau kan???

Cucilah bra dan pakaian baru Anda, sebelum dipakai. Banyak orang yang melakukannya, ini sebagai peringatan bagi yang tidak melakukan-nya. 

Baca dan persiapkan diri Anda untuk melihat gambar ini diatas. Kami tidak tahu parasit apa yang ada didalam pakaian ketika kita membelinya.Ya Tuhan. Menjijikkan. 

Kirimkan ke semua wanita!!! 

Cucilah bra baru kita sebelum Anda memakainya!! Jadikan ia satu kebiasaan mulai dari sekarang untuk mencuci pakaian baru Anda sebelum memakainya, ini SANGAT PENTING!!

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang daripada ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyedari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu. Setelah ia kembali, ia menemui doktor karena sudah mulainya rasa sakit. Doktor tidak dapat mengetahui penyakit apa yang di hidapinya, doktor memberikannya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin rasa panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, ia mulai mencari doktor2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Tetapi malangnya sang doktor sedang berlibur bercuti kot. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu. Susan terkejut, setelah ia membuka perban nya, mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya!

Walaupun kekadang sukar memahami tapi rasanya kita tau apa sebenarnya yang ingin di sampaikan oleh penulis info tersebut kan..

Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

Huaaa .. Takotnya .. Mohon Di jauhkan .. :')

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon