Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Ulang Tahun My Sis..


  Happy B'day My Sist !! Semoga panjang umur, dimurahkan rezki, diberi kesihatan yang baik, ceria-ceria selalu, diberkati langkahnya, bahgia di samping insan tersayang dan sentiasa dilindungi oleh-Nya. Dan juga  semoga tahun ini dikurniakan cahaya mata penawar di hati, penyejuk di mata. Aamin..

Hari ini dah bertambah 1 angka lagi kat belakang tu hehehe. Tiada apa yang diharapkan seorang adik tuk seorang kakaknya kecuali tuk sentiasa melihat akaknya sentiasa bahgia.Bahgia dalam erti kata yang sebenarnya. Senyum gembira tanpa ada sekumit perasaan sedih apatah lagi terkilan insya Allah tapi boleh ke?? Boleh kot kan hahaha

Mestilah boleh kan. Apa yang tak boleh bagi kak Ain. Yang tak boleh pun akan jadi boleh. Apa pun semoga rumah tangga yang  dibina akan rukun sentiasa. Akan lebih mematangkan fikiran sejajar gan perjalanan hidup, insya Allah.



Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon