Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Bicara Bersama Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad

Hari Selasa yang lepas bersamaan dengan 20 Mac 2013 bertempat di Dewan Seroja, MinDef. Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad dan isteri, Tun Dr. Siti Hasmah Mohd Ali datang MinDef.. Akhirnya dapat gak bersua muka berjumpa beliau berdua depan-depan.Ramai betul orang datang hari tu.. tapi rasanya yang datang tu  rata-rata tak kurang gak nak jumpa Tun cam aku kot hehehe


Sebelum ini tengok beliau kat tv je. Suara beliau masih lagi sama cam dulu juga, masih kuat Lantang bersuara dan mempunyai aura tersendiri. Berkarisma dan hurmmm mempunyai sifat kepimpinan yang memang sukar di miliki pada orang lain. Pendek kata Tun memang seorang pemimpin yang sukar di cari ganti. 

Tapi huhuh.. sedihnya hari tu tak berpeluang tuk bersalaman dan bergambar bersama beliau. Ramai betul warga MinDef ni main serbu je semuanya. Tak dapat salam dapat tengok dari dekat pun dah cukup kan dari tak dapat langsung. Apa pun Tun suami isteri memang cukup sporting.

Jom tengok gambar yang sempat di ambil masa acara itu jom..




 



Nak ucapkan Selamat Hari Polis tuk semua warga Polis seluruh negara.

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon