Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Chef Riz mengaku sudah bercerai


Entry hari ini Chef Riz mengaku sudah bercerai !!

Ehh..biar betul. Kalau tak silap baru lagi terbaca kisah diorang berdua ni tapi tup-tup hari ini diorang dah sah berpisah. Hurmmm..mayb dah tersurat jodoh diorang sampai setakat ini sahaja kan. Sedihnya..tapi apa boleh buat. Sudah ketentuan-Nya. Semoga perpisahan ini tidak meninggalkan pertelingahan diantara diorang berdua. Insyallah, sama-samalah kita doakan kebahgian mereka. Kenal diri dan percayalah tapi harus ingat jangan terlalu egois.

  

** malas nak layan certa cerai berai ini.
Peritnya tetap lebih terasa di pihak perempuan.


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon