Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Batman Jadi Perompak

Ehhh biar betul... Batman jadi perompak?? Kalau dulu zaman kecil-kecil biasa kiter tengok watak Batman  menolong memerangi kejahatan tapi apa kes pula ni. Pelik!! tak kan Batman dah bertukar watak pula.

Tapi itu lah yang berlaku kat Santa Brarbara D'Oeste, 130 Kilometer ke barat Sao Paulo. Seorang lelaki (Silva) yang berpakaian seperti Batman berjaya ditahan ketika sedang merompak di sebuah restoran. Beliau yang berusia 21 tahun ditahan bersama dengan sebatang kayu yang digunakan untuk memecahkan pintu restoran tersebut. Macam-macam la orang sekarang ni. Ader-ader je huhu..

Sumber : Berita Harian 27 Julai 2012

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon