Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Hujan !!

Syukur, alhamdulillah!! akhirnya pagi ni hujan juga. Beztnya rasa angin pagi tadi hehe cam xpernah rasa angin pagi lakz hihi tapi memang best la dah lama rasanya area tempat ni xhujan. Asyik panas je kan?? Kena lakz panas semacam je huhu.. perit sangat rasanya pipi ni menahan panas hehe merungut lak tu..  
 

Dalam tak sedar asyik merungut je kerjanya huhu..tu belum masuk mengeluh lagi hehe.. Mengeluh kemudian merungut.. Merungut kemudian mengeluh lak. Bila nak berubah pun tak tau la.