Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Syukur, alhamdulillah

Alhamdulillah, hari ni dah Jumaat. Esok cuti..leh la lepas gian puas2 nanti. Tapi makin lama makin cepat masa berlalu. Dalam x sedar dah nak masuk bulan 4. Cepatnya! Nanti xda la geng lagi la nk b'jalan2 n lepak2. Suzziana a.k.a Kak Ina kan dapat posting kampung dah. Kalau ikutkan angin yang bertiup tue maybe bulan 4 nie huhu..waaaa..waaa Sedihnya (bila la turn ak lakz ni kan huhu..)

tapi apa pun..itu la yang terbaik tuk dia kan. X sanggup rasanya nak tinggalkan mak seorang diri di kampung kan. tapi memang x di nafikan memang ader yang sanggup. Kalau x mesti x akan ader punya Rumah Kebajikan Orang-orang Tua kan?? Makcik2 n pakcik2 kat sana bukannya semua x da anak tapi anak mereka bukan juga yang jenis pandai tapi rasanya kurang bijak k0t hehe. Sesuka hati je kan mengata orang ni. Sememangnya semua ini untuk ingatan diri sendiri je. Takut nanti ianya terbabas dari landasan yang sepatutnya, insyallah.

Hurmm..kejap je masa berlalu. now, pusingan ke-2 dah. dah siap lunch..siap solat (jangan lupa tu) kan xberkat semua hasil yang kiter usahakan. Then..sambung balik pa yang patut kiter laksanakan.

p/s : Jangan..jangan..jangan..
       jangan curi tulang hehe.

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon